Tarafımıza sıkça sorulan soruları, cevaplarıyla birlikte sizinle
paylaşıyoruz.
Aradığınız veya aklınıza takılan birçok sorunun yanıtını sayfamızda
bulabilirsiniz.
Programınız
KİRALIK mı yoksa SATILIK mı?
Her iki seçenek de mevcuttur. Programı
isterseniz kiralayabilirsiniz, isterseniz de satın alabilirsiniz.
Kiralama yapan müşterilerimiz “Yıllık
Lisans Kullanım Hakkı” elde etmektedir.
Satın alma yapan müşterilerimiz ise “Lisans Sahibi”
olarak anılmaktadır.
Kiralama ile
Satın alma Arasındaki Fark Nedir?
Hem kiralamada hem de satın alma
durumunda; programı isterseniz kendi server veya pc’nizde, kiralık bir sunucuda
(dedicated) veya bizim kendi sunucularımızda barındırabilirsiniz.
Satın aldığınızda bir kereye mahsus bir
satınalma bedeli ödüyorsunuz “Lisans Sahibi” oluyorsunuz.
Kiralamada ise programın “Yıllık Lisans Kullanım
Hakkı”nı elde ediyorsunuz.
Programları siz
mi geliştiriyorsunuz, yoksa sadece satışını mı yapıyorsunuz?
Ekobim %100 yerli bir yazılım markasıdır. Kendi
uzman yazılım ekibimizle geliştirdiğimiz yazılımlardır.
Fiyatlandırma
Nasıl Yapılıyor?
KİRALAMA: Ana Modül + Kullanıcı sayısı ve isteğe göre de İlave
Modüller eklenerek müşteriye bir fiyat teklifi sunulmaktadır. Müşteri
programı kiralama şeklinde aldığında, Ekobim Programının “Yıllık Lisans
Kullanım Hakkı”nı elde etmektedir.
SATIN ALMA:
Ana Modül + Kullanıcı sayısı ve isteğe göre de İlave Modüller eklenerek
müşteriye bir fiyat teklifi sunulmaktadır. Müşteri programı satınalma
şeklinde aldığında, Ekobim Programının “Lisans Sahibi” olmaktadır.
KİRALAMA
sözleşmesini her yıl yapmak gerekir mi?
Yıllık Lisans Kullanım Hakkı
sözleşmesinin kullanım süresi, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1
(bir) yıldır. Müşteri, sözleşmenin kullanım dönemi sona ermeden ve/veya sona
erdikten sonra Ekobim tarafından belirlenen güncel fiyat listesi üzerinden
ödeme yapması halinde sözleşme yenilenmiş sayılır. Müşteri tarafından yapılan
yenileme ödemesinin ardından program kullanımı aktif olarak devam eder.
Program
Kurulumu Nasıl Yapılmaktadır?
Kurulum işlemini uzmanlarımız uzaktan (web üzerinden)
erişim programlarıyla yapmaktadır.
Programı
Aldıktan Sonra Eğitim veriyor musunuz?
Müşterilerimiz için modüllerin eğitimini
anlatan video linkleri gönderilmektedir. Özel ders olarak eğitim almak
isterlerse buda mümkündür.
Programı
Satın aldığımızda sonraki yıllar için süreç nasıl işliyor?
Satın alma yapıldığında müşteriler,
yıllık lisans bedeli ödemeyerek “Lisans Sahibi” olmaktadır.
Şu an
kullandığım bir program var. Geçiş yaparken buradan hangi verileri
alabiliyoruz?
Kayıtlı olan müşterilerinizin firma bilgilerini, ürün
bilgilerini ve stok miktarlarını Ekobim programımıza aktarabilirsiniz.
Ekobim
modüllerini kendimiz seçebiliyor muyuz?
Program “Ana Modüller” ve “İlave Modüller” den
oluşmaktadır. Ana modüller sabit olup, ihtiyacınız olan ek modülleri “İlave
Modüller” arasından seçebiliyorsunuz. İlave modülleri belirlemenizde
uzmanlarımız size yardımcı olmaktadır.
Programı
kullanmaya başladıktan sonra sizden nasıl destek alabilirim?
Programla ilgili sorularınız ve destek taleplerinizi
telefon veya mail yoluyla teknik destek ekibimize iletebilirsiniz. Teknik
destek ve eğitim destek uzmanlarımız mail, telefon veya uzak erişim programları
vasıtasıyla sizlere yardımcı olmaktadır.
Ticari Paket
(muhasebe) programlarıyla Entegrasyonunuz var mı?
Farklı marka muhasebe programları ile entegrasyonumuz
mevcuttur.
Excel’den
toplu olarak veri aktarabiliyor muyuz?
Evet aktarabiliyoruz. Müşteri, kontak, ürün ve toplu
stok girişlerini excel’den import edebilmekteyiz.
Server’ım
çökerse nasıl yardımcı oluyorsunuz?
Programın kurulu olduğu sunucunun arızalanması,
çökmesi veya kullanılamaz hale gelmesi gibi durumlardan dolayı sistemin başka
bir sunucuya taşınması ve tekrar lisanslanması gerektiğinde temsilcilerimizle
irtibata geçerek hızlıca destek alırsınız.
Programda
otomatik yedek alınıyor mu?
Evet alınıyor. İster bilgisayarınıza ister bulut
ortamına otomatik olarak alınmaktadır.
Verilerimiz
Export edebiliyor muyum?
Bütün verilerinizi excel, word vb.
Export edebiliyorsunuz.
Etiketler: Muhasebe Programları, Genel Muhasebe Programı, Ön Muhasebe Programı, Çek / Senet Takibi, Banka takip programı, Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Cari Hesap Yönetimi, Stok Yönetimi, stok takip programı, Personel ve Bordrolama, Amortisman İşlemleri, Krediler, Bütçe takip programı, Teminatlar, Kur Farkları, Barkod Entegrasyonu, Kalite Kontrol Entegrasyonu, Malzeme İhtiyaç Planlama MRP, Üretim Takibi, Maliyet Yönetimi, İthalat Modülü, İhracat Modülü, İşletme Bakım Yönetim Sistemi, ERP (Kurumsal Kaynak Planlaması), MRP (MAlzeme Ihtiyaç Planlaması), CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), B2B - B2C - Mobil Uygulamalar, Randevu ve iş takip programı, Taksitli/Kredili Satış Programı, Üye Takip Programı, Barkod Programı, Databank Programı, Depo Yönetim Sistemi, Depo Programı, Kantin, Yemekhane Yönetim Sistemi, Mobil Saha Satış Otomasyonu, Doğalgaz Programı, ücretsiz muhasebe programı, cari hesap takip programı, stok takip programı, muhasebe ders notları, ön muhasebe, muhasebe nedir, muhasebe dersi, sektörel program, personel takip programı, personel programı